Monday, May 21, 2012

GLA COMPLEX SHAKLEE


GLA, VITAMIN E, AND SUNFLOWER SEED OIL
GLA Complex


Kajian mendapati pengambilan Gamma linolenic acid (GLA) daripada minyak Evening Primrose secara berterusan membantu masalah jerawat, ekzema atopik, sindrom pra-haid (PMS), psoriasis dan kesihatan kulit.

Mereka yang sering dibelenggu masalah ini lazimnya mempunyai paras GLA yang lebih rendah daripada normal.

Ujian menunjukkan pengambilan minyak evening primrose yang kaya dengan GLA boleh memperbaiki kelicinan kulit, lembapan serta memperbaiki masalah dermatitis.

GLA Complex Shaklee dibuat daripada Borage oil yang mengandungi GLA yang lebih tinggi dari EPO iaitu sebanyak 25% berbanding 10% GLA dalam EPO.

Yg menariknya, Vitamin E yang sinonim dengan kulit juga terdapat dalam GLA complex. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan.

Sumber Asli GLA Complex Shaklee ;

  • Borage seed  >>> 17% - 25%
  • Blackcurrant >>> 15% - 20%
  • EPO >>> 7% - 10%
THE MOST CONCENTRATED NATURAL GLA IS FROM BORAGE SEED

Kelebihan GLA Complex Shaklee ;
  • HERBA TRADISI YANG DIPERCAYAI - Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawatulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
  • MENGAWAL SELIA ESTROGEN DAN TEATOSTERON - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • MELAMBATKAN MENOPAUS - memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  • MEMPERBAIKI PROSTATOMEGALY - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
  • MENENTANG KANSER - GLA adalah anti-oksida yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
  • MEMPERBAIKI INFLAMASI KULIT - Ianya mengurangkan insflamasi kulit, ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap,. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.
  • MENGHALANG KOMPLIKASI DIABETIS - Merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetis hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.
  • PELANGSINGAN DAN MENGHALANG TAMBAH BERAT BADAN - Merendahkan kolesterol, LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hiper.
  • MENGHALANG TEKANAN DARAH TINGGI - Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung, seperti arteriosklerosis dan my ocardial infarction.
  • MEMPERBAIKI TEKSTUR RAMBUT - Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
  • HIPERAKTIF DAN AUTISMA (ADD/ADHD) - Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.
GLA COMPLEX SHAKLEE

GLA Complex Shaklee Bukan Sahaja Untuk Wanita ;

Ramai orang beranggapan bahawa GLA hanyalah untuk wanita. Sebenarnya supplement GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, ianya hanya diperolehi dari makanan. Ianya sangat penting untuk kanak-kanak, remaja, dewasa dan juga selepas menopaus dan andropause(menopaus lelaki).

TESTIMONI GLA COMPLEX :




    HARGA PASARAN GLA COMPLEX SHAKLEE    >>> RM 91.25

PENGEPOSAN SEMENANJUNG                                 >>> RM 10
    PENGEPOSAN SABAH/SARAWAK                             >>> RM 20

    DAPATKAN HARGA ISTIMEWA DARIPADA SHA
    Hubungi saya SMS/WHATSAPP : 012-338 5506 (SHA) untuk tawaran hebat 



    Bonda Sha
    Shaklee Independent Distributor
    ID No.: 853871
    Contact No.: 012 - 338 5506






    No comments:

    Post a Comment