Wednesday, November 5, 2014

PROMOSI OMEGA GUARD SHAKLEE NOVEMBER 2014 | FREE MEMBERSHIP

Promo November 2014 Omega Guard

Buy 2 get 5% discount
Buy 6 free 1 & free membership


promosi omega guard shaklee


ANTARA MANFAAT UTAMA OMEGA GUARD SHAKLEE


Asid Lemak :

promosi omega guard shaklee


  • Omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu kita perlu mengambilnya dari makanan. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. Omega-3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada punca andropos. Ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.
Memelihara fungsi-fungsi Sendi (arthitis) :

promosi omega guard shaklee

  • Paras asid lemak Omega-3 larut dalam tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effektif.

Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori:

promosi omega guard shaklee

  • DHA adalah nutrien utama untuk otak janin semasa di dalam kandungan. Susu Ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimier, memelihara penglihatan dan pendengaran, dan mencegah migraine. Satu hidangan Omegaguard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak omega-3 EPA dan DHA.
Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru :

promosi omega guard shaklee

  • mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatatis, SLE dan penyakit buah pinggang
Menentang Kanser:
  • Kajian yelah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enteogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih effektif.

Mencegah Insomnia dan membantu mengurangkan tekanan:

promosi omega guard shaklee

  • Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupyaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, neurasythenia, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.
Mencegah penyakit saluran darah dan strok :

promosi omega guard shaklee

  • DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang lancar.Oleh sebab itu, ia efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher  atau sakit kepala. Ia juga merendahkan kolestrol,menghindar pembekuan darah di dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolesrtol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko sakit jantung.


PENGEPOSAN SEMENANJUNG                                 >>> RM 10
    PENGEPOSAN SABAH/SARAWAK                             >>> RM 20
    DAPATKAN HARGA PROMOSI DAN ISTIMEWA DARIPADA SHA
    Hubungi saya SMS/WHATSAPP :012-338 5506 (SHA) untuk tawaran hebat 




    Bonda Sha
    Shaklee Independent Distributor
    ID No.: 853871
    Contact No.: 012 - 338 5506

    2 comments:

    1. Salam ukhwah...minta izin cedok ilmu dari blog awak ni...banyak info product yang saya dapat dari blog awak...

      ReplyDelete