Wednesday, October 22, 2014

MEAL SHAKES ANAK SUKA | MAKANAN TAMBAHAN KANAK-KANAK | IMUNISASI YANG KUAT MACAM ULTRAMAN |

Meal Shakes

Hai, nama saya Meal Shakes. Makanan goncang..hehehe.
Saya adalah sumber protien yang mengandungi semua asid amino dengan tambahan vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh badan kita lebih-lebih lagi untuk kanak-kanak yang melalui proses tumbesaran, atlet yang memerlukan nutrisi lebih untuk kekal cergas dan warga emas yang memerlukan nutrisi tambahan akibat hilang selera makan.
Semua golongan boleh minum saya seawal kanak-kanak 1tahun hingga warga emas.
Dan saya tidak mengandungi laktosa,jadi kanak-kanak yang alergik pada susu lembu boleh minum saya.
Jangan risau kerana saya kurang kolesterol,lemak dan sodium. Saya tidak akan menjejaskan kesihatan anda.
Saya juga kaya dengan serat larut untuk buang sisa-sisa lemak,kolesterol dan minyak yang ada di dalam perut dan usus kecil. Jadi,saya bileh mengelakkan anda semua mendapat sembelit.
Saya kuat kerana saya adalah antioksidan yang bertindak untuk melawan jangkitan kuman.
Saya pasti akan lindungi anda,anak-anak anda dan seluruh ahli keluarga anda!!!

MEAL SHAKES

    HARGA PASARAN MEAL SHAKES SHAKLEE     >>> RM 113.75

PENGEPOSAN SEMENANJUNG                                 >>> RM 10
    PENGEPOSAN SABAH/SARAWAK                             >>> RM 20

    JOM DAPATKAN HARGA KASIH SAYANG DARI BONDA SHA

    HUBUNGI SHA : 0123385506

    1 comment:

    1. title macam ultraman tue anak sha syahid yang sebut.. biase die sebut kuat macam ultraman...

      ReplyDelete