Wednesday, September 10, 2014

GARLIC SHAKLEE | RETAIN NORMAL BLOOD PRESSURE

HELPS RETAIN NORMAL BLOOD PRESSURE


Apakah itu Garlic Shaklee?

Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA diwaktu musim panas.

Dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet Garlic yang dijual di pasaran mengandungi Allicin aktif). Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba ( Rosemary dan spearmint ). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanan nya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

Garlic mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser.


Manfaat Utama Garlic Shaklee.

MENGANDUNGI SPEARMINT - Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.

ANTIBIOTIK YANG SEALAMAT DAN SEMULAJADI - Garlic Shaklee adalah antibiotik semulajadi. Ia selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

MENGHALANG ALERGI - Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sentitif, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis.

MEMPERTINGKATKAN SISTEM PENGHADAMAN - Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman,. Garlic Shaklee mampu menentang bakteris H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

MEMODERATKAN TEKANAN DARAH TINGGI - Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.

DETOKSIFIKASI - Garlic mampu mengeluarkan raksa fdari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum, dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mapu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

MENURUNKAN KOLESTEROL - Menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

MENCEGAH KANSER - Membantu mengelak dan merawat kanser dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser- Nitrosamine.

MENSTABILKAN GLUKOS - Meneolong menstabilkan glukos di dalam tubuh badan.


    HARGA PASARAN GARLIC SHAKLEE    >>> RM 47.50

PENGEPOSAN SEMENANJUNG                                 >>> RM 10
    PENGEPOSAN SABAH/SARAWAK                             >>> RM 20

    DAPATKAN HARGA ISTIMEWA DARIPADA SHA
    Hubungi saya SMS/WHATSAPP : 012-338 5506 (SHA) untuk tawaran hebat 



    Bonda Sha
    Shaklee Independent Distributor
    ID No.: 853871
    Contact No.: 012 - 338 5506





    1 comment:

    1. Dapat whatsapp dari Puan N mengadu mengalami masalah keputihan yang berbau dan gatal
      Keputihan yang berbau dan gatal biasanya kerana jangkitan kuman dan bakteria
      Sha cadangkan Puan N ambil:
      - Garlic Complex yang akan bertindak sebagai antibiotik semulajadi untuk melawan jangkitan kuman dan bakteria
      hubungi sha : 0123385506

      ReplyDelete