Monday, September 29, 2014

APA ITU NUTRIFERON SHAKLEE?

NUTRIFERON SHAKLEE


Shaklee telah membuktikan bahawa Nutriferon tingkatkan antibodi. Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. Nutriferon mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.

Sesuai kepada mereka yang antibodi yang lemah, senang sakit, lambat pulih dari sakit, selalu selsema, batuk, asma, eczema dan resdung. Ia terbukti menguatkan sistem imun dan antibodi dalam masa 3 hari. Satu-satunya interferon semulajadi di dunia dan kajian menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage. 

Nutriferon juga mengurangkan jangkitan terhadap pesakit Hepatitis. Keberkesanan NutriFeron dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

Nutriferon juga digunakan dalam melawan kanser dan tumor. Interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Dalam beberapa kes, Nutriferon boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi. Ia juga terbukti membantu dalam melegakan kelesuan dan kepenatan daripada aktiviti harian seperti kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif. Ia amat berkesan membantu anda melegakan keletihan daripada puasa atau selepas aktiviti berat.

Yang paling menjadi masalah dalam kehidupan harian kita adalah influenza atau selsema. Nutriferon menguatkan antibodi terhadapt influenza.  Mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza. Pengambilan segera diawal serangan dapat mengurangkan dan melegakan kesan influenza seperti keletihan dan badan tidak bermaya.

Antara manfaat dan kehebatan Nutriferon Shaklee :

  • Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - Nutriferon merangsang dan mempertingkat sistem imun tubuh dengan mengerah sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag.
  • Melawan kanser & tumor
  • Melindungi tubuh dari influenza
  • Meringankan stress & kelesuan
  • Melambatkan penuaan
  • Mengurangkan infeksi penyakit Hepatitis B & C
  • Mengurangkan kesan PMS dan menopaus

Kandungan di dalam Nutriferon Shaklee:

  • Ekstrak biji labu (Cucurbita moschata), yang telah didapati dapat mendorong pengeluaran interferon;
  • Biji Plantago (Plantage asiatica) yang mengandungi bahan kimia yang dipanggil polisakarida yang diguna untuk merangsang sistem imun;
  • Bunga Safflower (Carthamus tinctorius) polisakarida, yang telah dikenalpasti dapat mendorong pembangunan makrofaj, sejenis sel darah putih;
  • Kuntuman bunga Japanese Honeysuckle (Lonicera japonica) yang digunakan dalam perubatan Asia.
    HARGA PASARAN NUTRIFERON SHAKLEE    >>> RM 181.25

PENGEPOSAN SEMENANJUNG                                 >>> RM 10
    PENGEPOSAN SABAH/SARAWAK                             >>> RM 20

    DAPATKAN HARGA ISTIMEWA DARIPADA SHA
    Hubungi saya SMS/WHATSAPP : 012-338 5506 (SHA) untuk tawaran hebat 



    Bonda Sha
    Shaklee Independent Distributor
    ID No.: 853871
    Contact No.: 012 - 338 5506

    No comments:

    Post a Comment