Monday, September 15, 2014

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE

PURE HYDRATION DRINK
MINUMAN UNTUK STAMINA

Apakah Performance Drink Shaklee?

Ia adalah minuman pilihan ahli angkasawan dan para atlet. Pertama kali dihasilkan pada 1980-an oleh aintis shaklee dan universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus. Performance merupakan minuman sukan yang pertama bagi atlet di Amerika Syarikat. Melalui perkasaan produk Performance Drink dari Shaklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini.

Performance drink shaklee telah direka khas khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka telah memilih shaklee sebagai pilihan utama mereka kerana minuman ini telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam dunia sukan mahupun aktiviti pengembaraan.

Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performan drink shaklee mempunyai lebih 67% otot glikogen dan menyediakan tenaga dari jenis karbohidrat dengan segera.


MINUMAN UNTUK STAMINA


Kelebihan utama Performance Shaklee ;
  • MENINGKATKAN DAYA KETAHANAN BADAN - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • MEMBEKALKAN TENAGA DAN DAYA KETAHANAN FIZIKAL - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengamdungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium, chloride. produk ini tutut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja seharian.
  • MENCEGAH PENYAHHIDRATAN - Mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan , melembabkan kulit dan kelihatan muda.
  • MENGEKALKAN PARAS GULA - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Performance drink Shaklee teramat sesuai untuk para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, Athletes, fasting therapy, pre dan post surgery, keletihan, penyahhidrat otot dan kulit, vagina yang kering, cirit-birit, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.

    HARGA PASARAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE    >>> RM 82.50

PENGEPOSAN SEMENANJUNG                                 >>> RM 10
    PENGEPOSAN SABAH/SARAWAK                             >>> RM 20

    DAPATKAN HARGA ISTIMEWA DARIPADA SHA
    Hubungi saya SMS/WHATSAPP : 012-338 5506 (SHA) untuk tawaran hebat 



    Bonda Sha
    Shaklee Independent Distributor
    ID No.: 853871
    Contact No.: 012 - 338 5506



    No comments:

    Post a Comment